TAK SIĘ BAWIŁ PRZECISZÓW PODCZAS ŚWIĘTA GMINY!

To był dzień pełen ekscytacji, radości i zabawy! Obchody Święta Gminy Przeciszów, które odbyły się w dniu 22 czerwca br., przyciągnęły tłumy mieszkańców naszej gminy i okolicznych miejscowości. Punktualnie o 12.00 rozpoczął się Rodzinny Piknik Rowerowy, w czasie którego cykliści podziwiali piękne miejsca, z których słynie gmina Przeciszów. Zwieńczeniem było losowanie nagród wśród jego uczestników.

Wakacje, lato, ciepłe dni pełne beztroski, a skoro nadszedł czas odpoczynku, to my zachęcamy abyście ten odpoczynek spędzili z książką. Równocześnie zapraszamy do udziału w naszym konkursie, który z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Zasady są bardzo proste, należy się sfotografować gdy czytacie książkę, na plaży, w górach, na kocyku w ogrodzie,

Od stycznia do czerwca uczestniczki zajęć ceramicznych spotykały się dwa razy w miesiącu aby tworzyć gliniane cuda. Dziewczyny z dużą dozą inwencji własnej tworzyły m.in. podstawki, motyle, naczynia użytkowe i figurki. Zawsze przy tym było dużo fajnych rozmów, żartów i śmiechu. Wykończenie wykonanych przedmiotów było różne, gdyż albo były szkliwione albo malowane farbami akrylowymi. Ostatnie

Bardzo serdecznie zapraszamy na ostatnie przed wakacjami spotkanie naszego Klubu Herbacianej Książki. Będziemy czekać na was w środę o godz. 15.00 w naszej Bibliotece. Temat letni, wakacyjny, a więc o podróżowaniu. Jaki jest Wasz wymarzony cel urlopu? kraj o którym zawsze myślicie, jak usłyszycie słowo wakacje. Przeglądniemy również książki podróżnicze oraz przeróżne przewodniki, które można

W czerwcu spotkaliśmy się na zajęciach czytania na dywanie, po raz ostatni przed wakacjami. W niewielkim składzie tym razem czytaliśmy opowiadania z wakacyjnym klimatem, poznaliśmy historie Stiny , która spędzała wakacje u dziadka na małej wyspie i przeżywała przygody związane z morzem, a następnie poznaliśmy moc przyjaźni w dwóch pięknie ilustrowanych opowiadania Bąblinka i Błyskolisek.

Majowy Klub Herbacianej Książki upłynął nam na bardzo ciekawych rozmowach o muzyce, bo właśnie to było tematem przewodnim naszego spotkania. Każda z Pań opowiadała o swoich upodobaniach muzycznych, ulubionych zespołach i wokalistach z przeszłości, ale i współcześnie. Nie zabrakło również słuchania piosenek, dzięki którym mogliśmy wspominać minione lata. W naszej bibliotece mamy sporo biografii znanych

W dniu 2 czerwca zespół Pieśni i Tańca PrzeCisza wziął udział w XVI Regionalnym Spotkaniu z Tradycją, który odbył się w Makowie Podhalańskim. PrzeCisza wspólnie z zespołem śpiewaczym Same Swoje wykonała 4 utwory: „Poleczka”, ” Ło gródecku”, „Wczoraj była niedzieliczka”, „Smagły”. Zespół mógł obejrzeć i posłuchać inne zespoły z całej Polski i tym samym wzbogacić

W sobotę 1 czerwca w Młodzieżowym Domu Kultury, w Piwnicy Artystycznej odbył się koncert laureatów konkursu Piosenki Dziecięcej. Była to 4 edycja Powiatowego Konkursu. Nasz zespół również na nim wystąpił i odebrał nagrodę za zajęcie II miejsca w kategorii zespoły. Jest to kolejne muzyczne doświadczenie młodego zespołu. Była to również nagroda przyznana w szczególnym dniu

Zapraszamy na XIII Targi Turystyczne Doliny Karpia, które odbędą się 16 czerwca 2024 roku na Rynku w Zatorze oraz na terenie każdej gminy Doliny Karpia. Podczas Targów wystawcami będą użytkownicy oraz potencjalni użytkownicy znaku Marki Lokalnej Dolina Karpia, rękodzielnicy, restauratorzy, hotelarze, właściciele łowisk wędkarskich, gospodarstw agroturystycznych, gospodarstw rybackich, organizacje pozarządowe oraz lokalna branża turystyczna. Od godziny 13.00

Czytaj więcej...

Starsze aktualności >>>

Warto odwiedzić

„Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie.”

Carlos Ruiz Zafón - Cień wiatru

„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”

Wisława Szymborska

„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”